Forum o OTS'ach
Uczeñ
Rosyjska Ruletka
Dzia³anie: Po u¿yciu mamy prawdopodobieñstwo 1 na 6 ¿e padniemy (tak jak w rosyjskiej ruletce). Je¶li mamy farta dostajemy 100 gp lub exp (nasz lvl razy 100, np.: lvl 25 dostanie 2500 expa).
Wchodzimy w ots/data/action/script i tworzymy plik o nazwie ruletka.lua i wklejamy do niego
-- Rosyjska ruletka zrobiona przez GOD Scorpio --
-- Roulette by GOD Scorpio --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
local hp = getPlayerHealth(cid)
local mana = getPlayerMana(cid)
local level = getPlayerLevel(cid)
local ded = (hp) + (mana)
local ileexpa = (level * 100)
text = math.random(1, 6)
if text == 1 then
doPlayerAddItem(cid,2152,1)
doSendMagicEffect(topos, 1)
doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137)
elseif text == 2 then
doPlayerAddItem(cid,2152,1)
doSendMagicEffect(topos, 1)
doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137)
elseif text == 3 then
doPlayerAddExp(cid,ileexpa)
doSendMagicEffect(topos, 1)
doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137)
elseif text == 4 then
doPlayerAddExp(cid,ileexpa)
doSendMagicEffect(topos, 1)
doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137)
elseif text == 5 then
doPlayerAddExp(cid,ileexpa)
doSendMagicEffect(topos, 1)
doSendAnimatedText(topos,'Masz farta!',137)
elseif text == 6 then
doPlayerAddHealth(cid,-ded)
doSendMagicEffect(topos, 17)
doSendAnimatedText(topos,'Pech...!',180)
end
return 1
end
Nastêpnie dodajemy linijke do ots/data/action Actions.xml
<action itemid="xxxx" script="ruletka.lua" />
xxxx to id itema jakim bêdzie ta ruleta. W grafikach tibii nie znalaz³em rzeczy która mog³a by tak wygl±daæ dlatego nie poda³em konkretnego id.
Offline
Uczeñ
Tworzysz sobie ittema na mapie (zalezy jakie wybierzesz) i kazdy kto na niego kliknie albo dostaje kase, albo expa albo deda
Offline